کسب بالاترین رتبه مجله پژوهش‌های فلسفی دانشگاه تبریز در پایگاه استنادی ISC

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۳ کد : ۱۳۷۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۴

 

مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز در جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی ISC در بین تمامی مجلات فلسفی ایران دارای بالاترین ضریب تأثیر و تنها مجله دارای رتبه Q1 شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این مجله در رتبه بندی کمیسیون نشریات وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در سال 98 نیز رتبه الف را کسب نمود. مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز در بیش از 35 پایگاه استنادی و نمایه ای داخلی و بین المللی عضویت دارد که از سال 2019 پرونده این مجله جهت نمایه شده در پایگاه استنادی جهانی WOS)Web Of Science) در حال بررسی و ارزیابی است.

 شایان ذکر است که این مجله در سال 97 نیز از طرف جشنواره بین المللی فارابی به عنوان مجله برتر ایران در حوزه علوم انسانی شناخته شد. همچنین مجله پژوهش های فلسفی دانشگاه تبریز در سال 99 تنها مجله دانشگاه تبریز بود که اولین بار شماره تابستان  (شماره 31 تابستان 99 ) را به ویژه نامه ای درباره «فلسفه و بحران کرونا» اختصاص داد و 13 مقاله مربوط به کرونا را از بین ده ها مقاله ارسالی به مجله منتشر ساخت.

این مجله دارای اعضای هیئت تحریریه بین المللی از کشورهای مختلف بوده و شخصیت ها و فیلسوفان سرشناسی چون اسلاوی ژیژک (از سوئیس)، سوزان هاک (از دانشگاه میامی آمریکا)، گالن استراوسون (از دانشگاه تگزاس آمریکا)، توماس شیهان (از دانشگاه استنفورد آمریکا) به عنوان عضو هیئت تحریریه فعال و دارای مقاله پژوهشی منتشره شده در شماره های انگلیسی این مجله هستند.

این مجله به صورت فصلنامه منتشر می شود و شماره پاییز هر سال به زبان انگلیسی منتشر می شود.

 

*فراخوان مقاله: تعامل علوم و فلسفه در عصر حاضر

 

 


( ۲ )

نظر شما :