اجرای طرح ضیافت همدلی در دانشگاه تبریز

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۳۷۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۲۸


مرحله چهارم پویش به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های حمایتی در قالب طرح ضیافت همدلی در دانشگاه تبریز به اجرا در می آید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یونس برزگر، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز در این باره با اشاره به آغاز اجرای چهارمین مرحله از طرح پویش مهربانی در دانشگاه تبریز گفت: این طرح در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت برگزار می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه پویش مهربانی دانشگاه تبریز با همکاری بسیج کارکنان شهدای دانشگاه، اقدام به برگزاری مرحله چهارم پویش به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های حمایتی در دانشگاه تبریز نموده است، تصریح کرد: در این باره با مشارکت همکاران درخصوص جمع آوری هدایا و کمک های نقدی برای یاری رساندن به همشهریان محروم و آسیب پذیر تاکنون مبلغ یکصد و پانزده میلیون تومان از ابتدای «طرح پویش مهربانی» توسط همکاران تخصیص داده شده است.
به گفته وی در مرحله اول که اوایل ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ برگزار شد، در   مجموع کمک های اهدایی توسط همکاران دانشگاه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و ارزش هر بسته اهدایی به خانوارها افزون بر ۵۰۰ هزار تومان شامل اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و اقلام بهداشتی بود.
وی اضافه کرد: مرحله دوم این پویش هم به تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیون تومان در شب شهادت حضرت مولی متقیان علی (ع) میان مستمندان شناسایی شده، توزیع شد و در مرحله سوم پویش با عنوان «کفش های مهربانی» تعداد ۲۲۰ جفت کفش به ارزش ۲۵ میلیون تومان مابین کودکان محروم و آسیب پذیر توزیع شد.
دکتر برزگر همچنین با اشاره به جمع آوری بانک اطلاعاتی لازم در خصوص محرومین و نیازمندان با همکاری و مساعدت همکاران دانشگاهی و نهادهای ذیربط گفت: در اجرای مراحل قبلی این طرح علاوه برارسال بسته ها، نیازمندی های دیگری از خانواده ها هم احصاء شد که در اجرای مرحله چهارم طرح که در آستانه شب های قدر و با همیاری گسترده تر جامعه دانشگاهی است، به اجرا در خواهد آمد..
وی در پایان خاطر نشان کرد: این همدلی به مدد الهی و با همت جامعه نیکوکار دانشگاهی و خیرین عزیز، قدمهای بلندتر در مساوات و فقر زدایی که همانا کارآفرینی و اشتغال زایی برای اقشار محروم جامعه می باشد تحقق خواهد یافت.


( ۵ )

نظر شما :