تغییر شاخص نسبت اعضای هیات علمی به غیر هیات علمی در دانشگاه تبریز

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۳۷۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۰۱

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز از افزایش شمار اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز در مقایسه با کارکنان این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهرداد خان ماکو با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۷۶۹ هیات علمی و ۷۶۶ غیر هیات علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند.

وی، در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد اعضای هیات علمی در مقایسه با کارکنان این دانشگاه افزایش داشته است، یادآور شد: در حال حاضر ۶۷۱  هیات علمی به طور رسمی و ۹۸ هیات علمی نیز به صورت پیمانی در دانشگاه تبریز انجام وظیفه می کنند.

به گفته وی، از ۷۶۹ هیات علمی دانشگاه تبریز، ۱۹ نفر  مربی، ۲۵۸نفر استادیار، ۳۰۷ نفر دانشیار و ۱۸۵ نفر  استاد تمام هستند.

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اعضای غیر هیات علمی این دانشگاه، گفت: از مجموع ۷۶۶ کارمند این دانشگاه، ۳۶۶ نفر رسمی، ۲۴ نفر پیمانی، ۳۵۸ نفر قراردادی با شناسه، ۴ نفر دیگر قراردادی بدون شناسه و ۱۴ نفر دیگر به صورت روزمزد مشغول به خدمت هستند.

وی، اضافه کرد: ۴۶ نفر از کارمندان نیز دارای مدرک دکتری تخصصی، ۴ نفر دارای مدرک دکتری عمومی، ۳۶۴ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲۳۵ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۱۱۷ نفر دارای مدارک کاردانی و دیپلم هستند.

 


( ۱۱ )

نظر شما :