معرفی کتاب عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان کتابی با بیشترین دانلود

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۳۵۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸۰


 کتاب عضو هیات علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از  کتاب های پربازدید و پردانلود  (Top downloaded book)در سال 2020 انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کتاب دکتر احسان عطازاده عضو هیئت علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز با موضوع Biomass and Remote Sensing of Biomass به عنوان یکی از  کتاب های پربازدید و پردانلود  (Top downloaded book)در سال 2020 انتخاب شد.
این کتاب از طرف انتشارات InTech هم به صورت فیزیکی (hard copy) و هم به صورت الکترونیکی در سال  2011 چاپ شده است و تا به حال بیش از 30 هزار دانلود از آن صورت گرفته است.
 این کتاب به بررسی جنبه های اکولوژی پوشش های گیاهی و توده های زیستی (Biomass) و ارزیابی انواع آن با استقاده  از روش های میدانی و علم سنجش از دور (Remote Sensing) پرداخته است.
بر پایه همین گزارش؛ دکتر احسان عطازاده عضو هیات علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز درسال 1396 دکترای خود را در رشته اکولوژی اخذ کرده و در سال 1397 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت شده و دارای دو جلد کتاب و مقالات فراوانی در مجلات و کنفرانس های ملی و بین الملی است.

 

 


( ۸ )

نظر شما :