برگزاری جلسه مجازی بررسی راهکارهای ایجاد همکاریهای مشترک با دانشگاه دولتی کشاورزی تاشکند

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۳۵۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۶


نشست مجازی بررسی راهکارهای ایجاد فرصتهای همکاری مشترک بین دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز و دانشگاه دولتی کشاورزی تاشکند برگزارشد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دراین جلسه که با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، نماینده وزارت امورخارجه در شمال غرب کشور، مدیر همکاریهای علمی و بین المللی، هیات رییسه دانشکده کشاورزی دانشگاه و تنی چند از اعضای هیات علمی این دانشکده  و  رییس دانشگاه کشاورزی دولتی تاشکند و مدیر روابط بین المللی  و تعدادی از محققین آن دانشگاه  و سفیر کشور ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، دو طرف ضمن معرفی دانشگاه های خود و  توانمندیها به ویژه در بخش تحقیقات در حوزه کشاورزی و پرورش  آبزیان به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه ایجاد همکاری مشترک و بهره‌برداری از فرصتهای غنی موجود پرداختند و برامادگی کامل جهت پیاده سازی برنامه های تبادل استاد و دانشجو و فرصتهای مطالعاتی و نیز دوره های آموزشی کوتاه مدت و انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک تاکید کردند. سفیر کشور ازبکستان در ایران نیز بر حمایت کامل از توافقات دو دانشگاه و تسهیل عملیاتی سازی آن تاکید کرد.

خاطرنشان می شود؛ در پایان این جلسه، متن تفاهم نامه برای امضا توسط روسای دانشگاهها مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد اقدامات اولیه جهت شروع همکاریها توسط نماینده دانشگاه تبریز انجام گیرد.


( ۱ )

نظر شما :