گرامیداشت روز زن و دهه فجر در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۳۳۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۸


به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز مادر و ولادت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، وبیناری در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر با سخنرانی امام جمعه شهرستان اهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر نعمتی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در ابتدای این آیین ضمن عرض تبریک ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) و چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر علمی و فرهنگی در تمام عرصه ها هستیم و این انقلاب اسلامی بود که زمینه را برای رشد هر چه بیشتر فرهنگی فراهم نمود تا محققین و دانشمندان در عرصه های مختلف به بالندگی برسد.
آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم در ابتدا ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) و ایام الله دهه فجر را تبریک وتهنیت گفت و سپس به بررسی فضائل اخلاقی آن بانوی بزرگوار پرداخت که آن حضرت در عین عفاف ساده زیستی همسرداری و تربیت فرزندان نمونه در اقتصاد خانواده و مسائل سیاسی روز نیز نقش بسیار فعالی داشت.
وی در ادامه به مناسبت پاس داشت جایگاه زن در جامعه و اسلام، در مورد نقش مادران و زنان در قبل و بعد از انقلاب در عرصه های سیاسی اجتماعی اشاره کرد.
امام جمعه شهرستان اهر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف گفت: رشد تولید علم و فناوری و کسب جایگاه ممتاز در علوم مختلف از جمله این دستاوردهاست.
وی در خاتمه تاکید کرد: مردم ما الان بیشتر از هر زمان دیگری باید آگاه تر و هوشیار تر از فتنه دشمن  باشند تا بتوانند در تمام زمینه ها پیشرفت و موفقیت کسب نمایند و در برابر دسیسه ها و نقشه های آنان ایستادگی نمایند.


( ۴ )

نظر شما :