بازسازی و بازگشائی تالار شهید شفائی دانشگاه تبریز

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۳۳۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۸۸

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) پروژه بازسازی تالار شهید شفائی دانشگاه تبریزتکمیل واین تالار باحضور اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از مدیران دانشگاه بازگشائی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در این مراسم با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ودهه فجر انقلاب اسلامی از مساعدت هیئت رئیسه دانشگاه و همکاری و زحمات مدیریتهای مختلف، تقدیر نمود و افزود: تالار شهید شفائی دارای نقایص زیادی بود و علیرغم موقعیت مکانی مناسب به صورت بهینه از آن استفاده نمی­شداما با بازسازی صورت گرفته و با توجه به مجاورت آن با تالار شهید باکری و کلاس­های کارگاهی و نگارخانه شهید آوینی، یک مجموعه کامل ایجاد و بستر برای برگزاری برنامه های مهم علمی و فرهنگی فراهم شده است.

دکتر ناصر تقی زادیه مدیر امور فنی و نظارت برطرحهای عمرانی دانشگاه نیز با اشاره به مشخصات فنی پروژه انجام بازسازی تالار افزود: پروژه بازسازی تالار شهید شفائی شامل سطح بندی کف و اجرای کف پوش، خرید و نصب سیستم صوتی و روشنائی، ایجاد اتاق فرمان، خرید و نصب صندلی های جدید به تعداد 435 نفر میباشد و طی مدت دو ماه باهمکاری و هماهنگی این مدیریت با مدیریت بودجه و تشکیلات، مدیریت امور مالی، مدیریت امور اداری و پشتیبانی، مدیریت امور اجتماعی و مدیریت امور فرهنگی دانشگاه به اتمام رسیده است.

شایان ذکر است شهید غلامحسین شفائی متولد شهر زنجان و دانشجوی رشته ریاضی در دانشگاه تبریز بود ایشان از دانشجویان مبارز و پیرو خط امام بود که در مبارزات دانشجویان علیه رژیم ستمشاهی فعالیت می­نمود. این شهید وارسته بعد از پیروزی انقلاب در حوزه فعالیتهای فرهنگی و جهاد دانشگاهی در دانشگاهها خدمات بزرگی انجام داد و در طول جنگ تحمیلی در چند عملیات بزرگ شرکت نمود و در پنجم اسفند ماه 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید. مسئولین دانشگاه تبریز به پاس گرامیداشت یاد و خدمات این شهید بزرگوار نام تالار ساختمان مرکزی دانشجویان را به نام این شهید والامقام مزین نموده ­اند.


( ۲۴ )

نظر شما :