افتتاح نمایشگاه مجازی دستاوردهای دانشگاه تبریز

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷ کد : ۱۳۳۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز  با حضور رئیس دانشگاه تبریز و  اعضای هیئت رئیسه دانشگاه اولین نمایشگاه مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران  و دستاوردهای دانشگاه تبریز با تکنولوژی وب سایت سه بعدی  و به همت  شرکت  نارون ایپک از شرکت‌های فناور خلاق  در مرکز رشد دانشگاه تبریز آغاز بکار نمود.

دکتر علی پورزیاد مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در رونمائی از این نمایشگاه  با اشاره  به اینکه  امسال به دلیل ویروس کرونا و رعایت محدودیت پروتکل های بهداشتی امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه،جشن و راه پیمایی مقدورنمی­باشد افزود: با توجه  به  شرایط کرونا  وبه دلیل بازدید بیشتر  هموطنان از دنیای مجازی به جای روش‌های سنتی چاپ بنر ، به همت  یکی از شرکتهای خلاق دانش بنیان  در مرکز رشد دانشگاه تبریز  اولین نمایشگاه مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای دانشگاه  تبریز را با تکنولوژی وب سایت سه بعدی، طراحی  و فعالیت خود را آغاز نموده است.

پورزیاد داشتن  جذابیت بصری برای مخاطب ( دانش آموزان و... )، امکان برگزاری وبینارهای آنلاین از سخنرانی افراد تاثیر گزار و ،برگزاری مسابقه و بخش پوستر کاریکاتور را از دیگر مزایای نمایشگاه  مجازی برشمرد و افزود: در این  نمایشگاه  امکان  بازدید از دستاوردهای دانشگاه  بصورت  سند,عکس و فیلم  به  صورت نامحدود مقدور می­باشد.

همچنین در این مراسم  رئیس دانشگاه  تبریز از دستاوردهای جدید فنآورانه چند  شرکت فعال در مرکز رشد دانشگاه تبریز بازدید و توصیه های لازم  درخصوص ایجاد شرایط مساعد برای تولید انبوه و تجاری سازی محصولات  و هماهنگی با ارگانهای مختلف  برای بازدید و استفاده از این  محصولات  بیان  نمود.

 شایان ذکر است  شرکت نارون ایپک از شرکتهای خلاق و مبتکر دانشگاه در عرصه  محصولات  فنآورانه  فضای مجازی می­ باشد و این نمایشگاه  به  آدرس صفحه  مجازی expoirani.ir  آماده  بازدید  علاقمندان  می­باشد.

 

لینک اولین نمایشگاه مجازی دهه فجر در 42 سالگی انقلاب اسلامی ایران | اکسپو ایرانی


( ۵ )

نظر شما :