امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشکده مرند با دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۰ کد : ۱۳۲۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶۹


دانشکده فنی مهندسی مرند با دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف، تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه آموزشی امضاء کردند.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه همکاری برای اولین بار در جهت ایجاد رشته دکتری سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی و جذب دانشجویان داخلی و خارجی مابین دکتر شهامت رییس دانشکده فنی مهندسی مرند و دکتر ساری صراف رییس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز به امضا رسیده است.   
به گفته رییس دانشکده فنی مهندسی مرند این تفاهم نامه آموزشی گامی مهم و موثر در توسعه ساختار های  نوین  علمی، پژوهشی و آموزشی در مقطع دکترا خواهد بود.
لازم به ذکر است، دانشکده فنی ومهندسی  مرند در سال تحصیلی ۱۳۷۴ رسماً افتتاح و فعالیت آموزشی خود را در رشته عمران – نقشه برداری آغاز کرد و از سال تحصیلی ۱۳۷۵ با ایجاد رشته عمران- ساختمان های بتنی تعداد رشته های تحصیلی به دو رشته افزایش داد و در ادامه در راستای گسترش مراکز آموزشی، این دانشکده در حال حاضر  درشش رشته تحصیلی (کارشناسی مهندسی عمران -نقشه برداری ،کارشناسی ناپیوسته مهندسی  تکنولوژی عمران -نقشه برداری، کارشناسی مهندسی عمران-عمران، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران ،کاردان فنی عمران ،کارشناسی ریاضیات وکاربردها ) فعالیت می کند.
 این دانشکده با تکیه بر اساتید با تجربه و به کمک دانش روز و تحقیقات علمی درراستای اهداف علمی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمدگام بر می دارد.


( ۴ )

نظر شما :