حضور و بازدید جمعی از مسئولان دانشگاه تبریز از روند اجرای پروژه های جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه

۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۱۳۰۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۴۵


جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حوزه های مختلف اداری، عمرانی و حراستی دانشگاه تبریز، با حضور و دیدار اعضای هیات علمی و سایر پرسنل این دانشکده، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های جدیدالاحداث و سایر امورات این دانشکده، قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، همزمان با اجرا و پیشرفت های فیزیکی قابل توجه پروژه های جدیدالاحداث در دانشکده فنی و مهندسی میانه، دکتر محمدتقی اعلمی، قائم مقام رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع، دکتر محمدرضا حسین زاده، مدیر کل حراست، دکتر ناصر تقی زادیه، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی، به همراه دیگر مسولان و دست اندرکاران حوزه های مختلف دانشگاه تبریز، در دانشکده فنی و مهندسی میانه حضور یافته و از روند اجراء و بهره برداری از پروژه های مذکور، بازدید به عمل آوردند.
دکتر محمدتقی اعلمی، در این بازدید از روند اجرای پروژه های در دست اقدام این دانشکده اعلام رضایت کرد و در راستای سرعت بخشی و بهبود اوضاع این پروژه ها ضمن ارائه راهکارهای گره گشا و موثر، قول مساعدت و حمایت های هر چه بیشتر از این مجموعه دانشگاهی را داد و گفت: دانشکده فنی و مهندسی میانه، چشم انداز روشنی داشته و در این راستا دانشگاه تبریز همچون گذشته، همه مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.
دکتر حسین زاده و دکتر تقی زادیه هم در این دیدار ضمن بررسی فنی و کارشناسی از روند اجرای پروژه های در دست اقدام، جهت بهره برداری های طولانی مدت و بهین از این پروژه های دانشگاهی، نظرات ارزشمند و مفیدی ارائه نمودند.
دکتر رضا عبدی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه، نیز در این آیین ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به این مسئولان، حضور این بزرگواران را در دانشکده، مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد، با حمایت های همیشگی و بیش از پیش مسئولان، دانشکده بتواند مسیر پیشرفت و ترقی را هر چه سریعتر طی کرده و به اهداف عالیه تعریف شده دست یابد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه این دانشکده، از سالیان قبل اهداف بلند مدتی، همچون(تجهیز و راه اندازی برخی کارگاه های آموزشی، محوطه سازی و توسعه فضای فیزیکی دانشکده، ساخت و بهره برداری از سلف سرویس جدید، احداث پروژه ساختمانی جدید با مساحت تقریبی 5500 متر مربع و... ) را برای این مجموعه دانشگاهی تعریف نموده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها و با ایجاد یک فضای علمی – آموزشی مناسب، می توان زمینه حضور بیش از پیش دانشجویان مستعد از سراسر کشور را در شهرستان میانه فراهم نمود.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه تبریز به عنوان یکی از دانشگاه های برجسته سطح یک کشور، در سال 1390با همت و نظر مساعد مسولین محترم دانشگاهی، استان و شهرستان، اقدام به دائر نمودن واحد اقماری تحت عنوان"دانشکده فنی و مهندسی میانه" در شهرستان میانه نمود، یادآور شد: در طول این سال ها این واحد دانشگاهی، مسیر پیشرفت و ترقی را طی نموده و هم اکنون درصدد است با افتتاح ساختمان های جدید و توسعه فضای فیزیکی دانشکده که پذیرش دانشجویان مستعد و توانمند از سراسر کشور در رشته های متنوع تحصیلی را در پی خواهد داشت، در زمره یکی از واحدهای ممتاز دانشگاهی قرار گیرد.


( ۷ )

نظر شما :