تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی در دانشگاه تبریز / اول آذرماه آخرین مهلت ارسال

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۲۸۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۸۹

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی در دانشگاه تبریز تا اول آذرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محسن بابازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با اعلام این مطلب گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی در دانشگاه تبریز تا اول آذرماه سال جاری تمدید شده و شرکت برای عموم هنرمندان آزاد است.

وی انتخاب آثار و داوری این جشنواره را 10  آذرماه 1399اعلام کرد و یادآور شد: آثار منتخب جشنواره هنری "محمد؛ پیامبر مهربانی" 16  آذرماه اعلام خواهد شد.

به گفته وی این جشنواره هنری در راستای اظهارات اسلام ستیزانه "امانوئل مکرون" رئیس جموری فرانسه، در اهانت به ساحت قدسی رحمه  للعالمین، حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، در قالب ‌پوستر و کاریکاتور برگزار می شود.

وی در ادامه بیان مهربانی  حضرت محمد(ص)، نفی سیاست ایجاد تنش بین ادیان و تمدن ها، نفی فرهنگ تروریسم و تروریسم فرهنگی،  تبدیل نفرت پراکنی به بذل مهر و محبت،  تعامل ادیان به جای تقابل، رد استفاده ابزاری از دین توسط تروریستها، رد استفاده ابزاری از دموکراسی و حقوق بشر توسط  نیروهای به ظاهر متمدن و پاسخ هنرمندانه به بی حرمتی را از جمله محورهای اصلی این جشنواره بیان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا اول آذرماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن 09144107820 ارسال نمایید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با بیان اینکه جشنواره هنری "محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی " در قالب ‌پوستر و کاریکاتور با همکاری دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می شود، تاکید کرد: هنرمندان دانشگاهی(اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان) هم بدون هیچ محدودیتی با ثبت نام می توانند در این فراخوان شرکت کنند و هر هنرمند می تواند ۳ اثر، ارسال نماید.

به گفته وی در هر یک  از گروه های  اعلام شده در این فراخوان ،  ۱۰  اثر با اعطای لوح تقدیر به عنوان آثار  برتر معرفی و به  پنج  اثر برتر، لوح تقدیر و جوایزی تعلق خواهد گرفت و از هر گروه  ۲۰ اثر به مراحل نمایشگاه و چاپ در کتاب راه خواهند یافت.


نظر شما :