اجرای کمک های مومنانه در قالب پویش کفش های مهربانی در دانشگاه تبریز

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰ کد : ۱۲۸۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۰

 

به همت همکاران دانشگاهی و هماهنگی بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز تعداد 185 عدد بن خرید کفش و 25 بسته کیف و لوازم التحریر جمعا به ارزش 230 میلیون ریال بین کودکان بی سرپرست و بی بضاعت توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) برای کمک های انسان دوستانه به افراد بی بضاعت، پویش کفش های مهربانی توسط جمعی از همکاران دانشگاهی و با هماهنگی بسیج کارکنان شهدای دانشگاه در آستانه اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) برگزار گردید. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و عدم امکان شرفیابی به زیارت اماکن مقدسه جمعی از همکاران دانشگاه به نیت پیاده روی اربعین و زیارت امام رضا(ع) در این طرح خداپسندانه شرکت نمودند.

در این پویش تعداد 185 عدد بن خرید کفش هر کدام به ارزش یک میلیون ریال جهت تهیه کفش بین کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و بی بضاعت توزیع گردید که 140 عدد آن به موسسه خیریه دستهای مهربان (حامی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مستقر در تبریز) و 45 عدد آن بین کودکان بی سرپرست و بی بضاعتی که توسط همکاران دانشگاهی معرفی شده بودند تحویل گردید.

همچنین همه ساله به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) سفره احسانی در دانشگاه برپا می شد که امسال با توجه به عدم برگزاری مراسم سفره نذری به دلیل شیوع ویروس کرونا، واحد خواهران بسیج اقدام به جمع آوری وجوهات نقدی به نیت آن سفره از همکاران دانشگاهی کرده  و در آستانه بازگشائی مدارس  تعداد 25 عدد کیف و بسته لوازم التحریر هرکدام به ارزش 2 میلیون ریال برای دختران بی بضاعت به موسسه خیریه فوق الذکر جهت توزیع تحویل گردید.


( ۱ )

نظر شما :