به مناسبت هفته پدافند غیر عامل از دبیرکمیته پدافند غیر عامل دانشگاه تبریز تقدیر به عمل آمد

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۲۷۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۰۳

 

سازمان پدافند غیر عامل کشور در سال 1382 بدستور مقام معظم رهبری تشکیل که از 5 تا 12 آبان ماه در تقویم ایران بعنوان هفته پدافند غیر عامل گرامی داشته می شود و شعار سال 99 نیز با عنوان" مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" انتخاب شده است.

به همین مناسبت ریاست دانشگاه تبریز از خدمات ارزنده دکتر دکتر محمد حسنپور صدقی دبیر محترم کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه و نماینده در کمیته پدافند غیر عامل استان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم که در دفتر ریاست دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه و معاونت پژوهش و فناوری برگزار گردید، ابتدا دکتر مجیدی از زحمات و خدماتی که تاکنون در پیشبرد اهداف پدافند غیر عامل کشور و استان در دانشگاه تبریز توسط ایشان انجام شده است تشکر و قدردانی نمودند و اهمیت  پدافند غیر عامل در دانشگاه را خاطر نشان کردند و تاکید نمودند باید پدافند غیر عامل با جدیت اهداف خود را به نحو احسن عملی نماید.

درانتها دکتر حسنپور صدقی  ضمن ارائه گزارش مختصر کارهای انجام یافته خواستار حمایت مضاعف مسئولین ذیربط شدند.

 پدافند غیر عامل دانشگاه به دستور رئیس وقت دانشگاه  از سال 1394 تشکیل شده که بلافاصله کمیته تخصصی دانشگاه با انتخاب اعضای تخصصی این دانشگاه در رده های بلایای طبیعی، فرهنگی و اجتماعی، سایبری، شهری، زیستی، شمیائی تشکیل و جلسات توجیهی و آشنائی برگزار گردیده است.

 


( ۴ )

نظر شما :