تشریح برخی اقدامات اخیر کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز/ ترکیب جدید هیات مدیره کانون

۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۰ کد : ۱۲۶۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۵

 

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز، برخی اقدامات اخیر این کانون را برای بازنشستگان دانشگاه تبریز تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدحسین بنی نوع در این باره با بیان اینکه هدف اصلی هیأت مدیره و ریاست کانون، بالا بردن شأن اجتماعی، فرهنگی و معیشتی بازنشستگان عزیز دانشگاه بوده است، اظهار داشت: رسالت کانون بازنشستگان تبریز در جهت حفظ حقوق قانونی بازنشستگان محترم و تلاش برای ارتقاء و اعتلای سطح رفاهی و معیشتی و بالا بردن جایگاه رفیع بازنشستگان در جامعه و حفظ حرمت اجتماعی و فرهنگی آنان است.

وی در ادامه با اشاره به برخی برنامه ها و اقدامات اخیر این کانون برای بازنشستگان دانشگاه تبریز گفت: به وجود آوردن امکان بهره مندی بازنشستگان محترم از استخر و مرکز بهداشت دانشگاه به صورت نیم بها و دریافت مجوز استفاده از مسجد دانشگاه به صورت رایگان در مراسم و مناسبات مختلف از جمله این اقدامات بوده است.

وی تعیین اعتبار و تخصیص بودجه سالانه برای کانون را از دیگر اقدامات این کانون برای اعضاء بیان کرد و افزود: همسان سازی بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه درمان تکمیلی همکاران شاغل و تغییر بیمه تکمیلی همکاران بازنشسته و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه را از دیگر اقدامات این کانون بیان کرد.

به گفته وی فراهم آوردن امکان مسافرتهای زیارتی و سیاحتی برای همکاران بازنشسته به تمام نقاط کشور با استفاده از وام، ایجاد کمیته رفاه برای بازنشستگان و پرداخت وام و عضو گیری حدود پانصد نفر از بازنشستگان عزیز در کانون از جمله دیگر برنامه های این کانون بوده است.

برپایه همین گزارش؛ ترکیب جدید هیات مدیره این کانون شامل( عباسعلی حیدر پور به عنوان رئیس کانون، صفائیل یوسف زاده معاون کانون، محسن مرتب عماری خزانه دار، یوسف یوسفی مرزی و محمدحسین نبی نوع عضو هیات مدیره، مهدی دایی حسنی بازرس کانون و جواد کیانی هم به عنوان همکار حسابدار افتخاری این کانون) هستند.


( ۸ )

نظر شما :