بازدید فرماندار شهرستان اهر از بخش های مختلف ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴ کد : ۱۲۵۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۹۷

 

مهندس خدابخش فرماندار شهرستان اهر ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر، مسایل، مشکلات و موانع موجود بر سرراه بهره برداری از این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این بازدید دکتر ذبیح الله نعمتی رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر و خدابخش فرماندار شهرستان اهر ضمن بازدید میدانی از پروژه ساختمان جدید این دانشکده و بررسی مسائل، مشکلات و موانع موجود بر سرراه بهره برداری از این پروژه به برقراری خدمات زیرساختی خصوصا انشعاب آب و برق تاکید کردند.

بر پایه همین گزارش؛ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در سال 1385 تحت عنوان آموزشکده کشاورزی اهر در شهرستان اهر تاسیس و در سال 1390 به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر ارتقا یافت.

آغاز فعالیت این دانشکده با دو رشته تحصیلی تکنولوژی تولیدات دامی و تکنولوژی مواد غذایی در مقطع کاردانی بوده که در حال حاضر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر مجری برگزاری دوره کارشناسی در 4 رشته علوم و صنایع غذایی، علوم دامی، جنگلداری و گیاهان دارویی و همچنین دوره کارشناسی ارشد علوم دامی ( گرایش تغذیه دام  و طیور، ژنتیک و اصلاح دام، فیزیولوژی دام ) است.

 


( ۴ )

نظر شما :