آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) در دانشگاه تبریز برگزار شد/ ارایه کارنامه داوطلبان برای اولین بار به صورت الکترونیکی

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۴ کد : ۱۲۴۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۵۸

آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) با شرکت 269 داوطلب با رعایت آخرین دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد ملی مباره با کرونا در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مهدی برادران نیا مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: به دلیل درخواست مکرر دانشجویان دکتری دانشگاه تبریز و دانشگاه های همجوار، این آزمون با شرکت 269 نفر داوطلب (117 نفر خانم و 152 نفر آقا) در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا برای اولین بار، کارنامه داوطلبان به صورت الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی از سامانه قابل دریافت است، تصریح کرد: ضمنا، کارنامه های الکترونیکی حاوی کد صحت سنجی بوده به نحوی که دانشگاه ها یا سازمان ها حداکثر تا دو سال از تاریخ برگزاری آزمون مذکور می توانند صحت اطلاعات داوطلبان و نمره کسب شده را به صورت الکترونیکی کنترل نمایند.

بر پایه همین گزارش، آزمون زبان انگلیسی عمومی (University of Tabriz English Test) بیشتر به منظور ایجاد تسهیلات براى دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسى ارشد و دانشجویان دوره‌هاى دکترى برگزار می شود و در این ارتباط نیز دانشگاه تبریز جهت تسهیل روند ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی، هر ساله اقدام به برگزاری چندین دوره آزمون زبان عمومی می‌نماید.


( ۲۹ )

نظر شما :