با ارسال پیامی؛ رئیس دانشگاه تبریز روز کارمند را به کارمندان دانشگاه تبریز تبریک گفت

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۲۴۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۴

 

دکتر میر رضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در پیامی روز کارمند را به کارکنان دانشگاه تبریز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز متن پیام رییس دانشگاه تبریز به شرح زیر است:

 

گلِ مراد تو آنگه نقاب بگشاید

که خدمتش چو نسیمِ سحر توانی کرد

بیا که چاره ذوقِ حضور و نظمِ امور 

به فیض بخشیِ اهل نظر توانی کرد

با اهدا بهترین درودها به محضر سرور و سالار شهیدان و یاران و اصحاب با وفایش و تسلیت این ایام پرفیض به تمامی همکاران عزیز و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت، شهید رجایی و شهید باهنر و پاسداشت هفته دولت، روز تکریم کارمند را به همکاران شریف و سختکوش خود در دانشگاه تبریز تبریک عرض می‌کنم.

آنچه مسلم است؛ کارکنان خدوم و شریف عرصه دانش گستری و فضیلت پروری با مسئولیت‌شناسی و فداکاری بی نظیر، وظیفه خطیر خود را از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز برای توسعه دانش و تحکیم پایه‌های علمی و فرهنگی کشور که مرکز ثقل آن دانشگاه است، انجام داده‌اند و خدمات بی‌بدیل آنان، چونان نگینی درخشان در صحیفه خدمات اجتماعی و فرهنگی ملت مسلمان ایران خواهد درخشید.

کارمندان شریف دانشگاه، این همیاران همیشگی؛ امروز و در این عرصه خطیر و شتابان تحولات اجتماعی جهان، پا به پای همه تلاشگران ایران اسلامی، به رسالت تاریخی خود عمل می‌کنند و موفقیت‌های بزرگ آموزشی و پژوهشی، در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، به ویژه دستاوردهای مهم در حوزه فناوری های نوین پس از هیاهوی ویروس کرونا، مرهون کار و تلاش ایثارگرانه این کارکنان شریف و متعهد است.

 اطمینان دارم تداوم این تلاش در روزها و سالهای آینده، زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر عرصه دانش و اعتلای میهن عزیزمان، بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

با تبریک دوباره این روز فرخنده به کارمندان فهیم دانشگاه تبریز، فرصت را مغتنم می شمارم و از زحمات بی‌شائبه همکاران محترم بازنشسته نیز قدردانی نموده موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خالق یکتا مسئلت دارم.


نظر شما :