توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز در قالب طرح دانش افزایی

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۲۳۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸۲


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در راستای توانمند سازی اعضای هیات علمی دوره طراحی آموزش الکترونیکی اثر بخش را در قالب طرح دانش افزایی اعضای هیات علمی برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر بادامچی زاده مدیر گروه آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه ضمن اعلام این خبر افزود دوره مذکور به مدت 4 روز برای هر یک از گروههای عمده علمی دانشگاه برگزار می شود.
به گفته وی در همین راستا دوره آموزش مذکور به صورت الکترونیکی برای اعضای هیات علمی گروه عمده علوم انسانی با شرکت 40 نفر از اعضای هیات علمی دانشکده های ادبیات فارسی و زبانهای خارجی، اقتصاد و مدیریت، برنامه ریزی و علوم محیطی- حقوق و علوم اجتماعی، علوم تربیت بدنی، علوم تربیتی و روان شناسی، الهیات و علوم انسانی برگزار شد و برای سه گروه عمده علمی نیز به تدریج تا انتهای شهریور برگزار خواهد شد.
وی افزود تدریس این دوره بر عهده اعضای هیات است.ی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دکتر کیومرث تقی‌پور، دکتر حسین دهقانزاده و دکتر داود طماسب زاده است.
وی اضافه کرد سرفصلهای تدریس شده در این دوره شامل چند رسانه‌ای های آموزشی، رویدادهای آموزشی در یادگیری الکترونیکی، روشهای تدریس در یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی است.

 


( ۲ )

نظر شما :