انتخاب و معرفی دبیران کارگروه های تخصصی حوزه محیط زیست دانشگاه تبریز در قالب طرح مپسا

۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۲۱۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰۵

 

با تشکیل جلسه دوم کارگروه تخصصی حوزه محیط زیست دانشگاه تبریز در قالب طرح مپسا جهت مدیریت و پایش سیستمی آلاینده‌های زیست محیطی، دبیران کارگروه های تخصصی آن انتخاب و معرفی شدند.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جلسه دوم کارگروه تخصصی حوزه محیط زیست و طرح مپسا روز گذشته با حضور اعضای کارگروه ها زیر نظر مدیریت امور فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد که در این جلسه ضمن بحث و بررسی و تبال نظر در خصوص توانمندی ها و پتانسیل های تخصصی دانشگاه تبریز در نهایت دبیران هر گروه با رای اعضای کارگروه ها انتخاب و معرفی شدند.

 پیش بینی شده است که این کارگروه ها با هم افزایی بین اعضا، برنامه های مدونی را جهت ایجاد ارتباط موثر و تعریف طرح های تحقیقاتی با سازمان ها و صنایع هدف در حوزه محیط زیست اجرا نمایند.

یادآور می شود: کارگروه تخصصی در قالب طرح مپسا جهت مدیریت و پایش سیستمی آلاینده‌های زیست محیطی در راستای تحقق سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری و در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور در دانشگاه تبریز تشکیل شده است. 

این کارگروه تخصصی در حوزه محیط زیست که زیر نظر مدیریت امور فناوری دانشگاه تبریز تشکیل شده و دارای پنج کارگروه تخصصی تحت عناوین( آب، خاک، هوا، پسماند و تنوع زیستی و اکولوژی) با تعیین اعضای آنان فعالیت خود را آغاز کرده است.


نظر شما :