مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده فنی مهندسی مرند برگزار شد

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۲۰۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶۵

 

مراسم تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده فنی مهندسی مرند امروز با حضور دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان در تالار مهدیزاده دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حیاتی در این مراسم با ابلاغ پیام رئیس دانشگاه تبریز و هیات رئیسه دانشگاه به همکاران این دانشکده در ادامه از خدمات دکتر امیر باقری ریاست سابق و فعال تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دکتر باقری در دوسال اخیر خدمات ارزنده ای در جهت توسعه علمی و پژوهشی دانشکده برداشته که باید از خدمات وی تقدیرکرد، افزود: با همدلی و همکاری تمام مجموعه دانشکده استمرار فعالیت های علمی و پژوهشی را در دوران تصدی دکتر ابوالفضل شهامت رییس جدید این دانشکده را شاهد خواهیم شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در خاتمه یادآور شد:

ترم تحصیلی اینده هم دروس به صورت الکترو نیکی و مجازی به علت بیماری کرونا  ادامه خواهد داشت.

دکتر شهامت نیز در این آیین از رای اعتماد هیات رئیسه و ریاست دانشگاه به وی تشکر کرد و گفت: به کمک خداوند و با همکاری و همدلی همکاران این مجموعه مسئولیت خطیر مدیریت دانشکده را به نحوه احسن در رسیدن با اهداف تعالی در پیش خواهند گرفت.

یادآور می شود: طی حکمی از سوی رییس دانشگاه تبریز، دکتر ابوالفضل شهامت، استادیار گروه آموزشی نقشه برداری دانشکده فنی مهندسی مرند به  عنوان رییس جدید دانشکده فنی مهندسی مرند منصوب شده که پیش از این دکتر امیر باقری، عضو هیات علمی گروه آموزشی ریاضی و نقشه برداری دانشکده فنی مهندسی مرند این سمت را برعهده داشت.

 


( ۲ )

نظر شما :