برگزاری دویست برنامه فرهنگی و اجتماعی در سه ماهه اول سالجاری در دانشگاه تبریز

۰۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۲۰۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۱

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با اشاره به برگزاری دویست برنامه فرهنگی و اجتماعی از ابتدای سالجاری افزود: باتوجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، بخش عمده این برنامه ها در فضای مجازی برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز برگزاری گفتگوهای علمی ، فرهنگی،سیاسی،تولید محتوا متناسب با مناسبت­ های مختلف وکارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف را از برنامه های شاخص انجام شده در فضای مجازی برشمرد و افزود: مسابقات متعدد در زمینه کتابخوانی، عکاسی، تفسیر قرآن، ایده پردازی، شعرو ادب، طراحی پوستر و نقاشی در بین دانشگاهیان در فضای مجازی برگزار شده است.

دکتر توحیدی تولید برنامه اینترنتی با موضوعات متنوع فرهنگی و مذهبی در 57 قسمت را از دیگر برنامه های اجراء شده در فضای مجازی برشمرد و افزود: طی این مدت کلیپ های کوتاه با عنوان سواد رسانه ای و کلیپ های حاوی پیام های اساتید دانشگاه در مورد نحوه مدیریت زندگی در دوران کرونا نیزتولید و منتشر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز همکاری دانشجویان درزمینه تولید ماسک و ضد عفونی نمودن معابر را از برنامه های تحقق یافته در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا برشمرد و افزود در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه، طرح پویش مهربانی و پویش مهر دانشگاهی و توزیع بسته­ های غذایی بین نیازمندان با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از بحران کرونا با همکاری تشکلهای دانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی تجلیل از مدافعان سلامت و دانشجویانی­ که یکی از اعضای خانواده آنها عضو کادر درمانی هستند را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: همچنین کتابچه مقالات اساتید دانشگاه تبریز در ارتباط با پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا تدوین شده­ است.

دکتر توحیدی برگزاری مراسم شب قدر در مسجد دانشگاه و برگزاری جلسات در راستای تحلیل و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جامعه از قبیل هیئت اندیشه ورز استان و کارگروه علمی-مشورتی مسائل اجتماعی را از فعالیت های حضوری در دانشگاه تبریز برشمرد که همه این موارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت پذیرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز ضمن تقدیر ازهمکاری دانشگاهیان در برگزاری برنامه های متعدد حضوری و مجازی در دانشگاه افزود این برنامه ها توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تشکلهای دانشجویی، بسیج دانشگاهیان، هیئت شهدای گمنام، انجمن­های علمی-دانشجویی، کانونهای فرهنگی و اجتماعی، مدیریت امور فرهنگی و مدیریت امور اجتماعی دانشگاه پشتیبانی و انجام شده است.


( ۲ )

نظر شما :