آغاز اجرای طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی با مشارکت دانشگاه تبریز / ۶ تیرماه آخرین فرصت ثبت نام

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۸ کد : ۱۱۹۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۲

 

اجرای طرح گرنت فناوری در استان آذربایجان شرقی با امضای تفاهم نامه بین 4 دانشگاه بزرگ و پارک علم و فناوری این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه با هدف حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری بین دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی، صنعتی سهند و شهید مدنی آذربایجان از یک طرف و پارک علم و فناوری استان از طرف دیگر امضا شد.

حمایت مالی مستقیم از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری در این طرح به اجرا در می آید.

یادآور می شود: اجرای طرح گرنت فناوری در کشور بیشتر به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقا ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه (MVP)، دفتر امور فنّاوری وزارت عتف از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند.

 در مرحله‌ی اول، این طرح در پنج استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، مرکزی و سمنان اجرا می‌شود.

بر پایه همین گزارش؛ در این طرح کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند تا ششم تیر با ثبت نام در طرح گرنت جوانه (تاد) در وب سایت اینترنتی به آدرس https://techgrant.msrt.ir از حمایت های این طرح برای انجام پروژه های خود در قالب پایان نامه های فناورانه برخوردار شوند.


( ۳ )

نظر شما :