جلسه کمیته حمایت و نظارت بر فعالیت­ انجمن های علمی با حضور رئیس دانشگاه تبریز برگزارگردید

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴ کد : ۱۱۹۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۰۰

 

جلسه کمیته حمایت ونظارت بر فعالیت انجمن های علمی با حضور دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه، دکتر عسگری معاون پژوهش, و فناوری و دکتر توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مدیران امور پژوهشی، اجتماعی و تعدادی از دبیران و کارشناسان انجمن علمی در تالار علامه جعفری دانشگاه برگزار گردید.

دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز ضمن تجلیل از همت وعزم جدی دانشجویان در مسیر پژوهشهای علمی، دوران دانشجوئی را بهترین دوران تحصیل و فعالیت درانجمن های علمی را آغازی برای همفکری و مشارکت جهت نیل به اهداف والای علمی توصیف نمود.

دکتر مجیدی با اشاره به پتانسیل بالای دانشجویان بر ضرورت گسترش فعالیتهای بین رشته ای در انجمن های علمی تاکید نمود و افزود لازم است به­موازات رشد کمی فعالیت انجمن ها در راستای رشد کیفی و گسترش تبادلات علمی مابین رشته های داخل دانشگاه و حتی رشته های علوم پزشکی برنامه ریزی و گسترش یابد

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به بروز بحران کرونا و احتمال تداوم آن بر تطبیق فعالیت انجمنهای علمی با شرایط موجود تاکید کرد وافزود دبیران انجمن های علمی با برنامه ریزی صحیح و استفاده بهینه از پتانسیل فضای مجازی ضمن گسترش فعالیتهای مطلوب، دانشگاه را در این زمان خطیر و حساس یاری نمایند.

درادامه جلسه دکتر سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن اشاره به فعالیت 103 انجمن علمی در دانشگاه تبریز افزود این انجمن­ها در زمینه های مختلف کارآفرینی، نشریات علمی، مسابقات دانشجوئی، اختراع، امور آموزشی و تولید محتوای دیجیتال فعالیت می­نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن اشاره به برخی از فعالیتهای مهم انجمنهای علمی در سال گذشه افزود کسب افتخارات متعدد و متوالی از طرف انجمن های علمی این دانشگاه در جشنواره ملی حرکت و همچنین برگزاری جشنواره مشترک با دانشگاههای ترکیه و قفقاز، نشانه پویایی و عزم دانشجویان دانشگاه تبریز برای نیل به اهداف والای دانشگاه است.

در ادامه جلسه دکتر عسگری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن ابراز خشنودی از جضور در جمع فعالین علمی و پژوهشی دانشجو، از آمادگی این معاونت برای تشریک مساعی و گسترش فعالیت انجمنهای علمی در چهارچوب مقررات و توان دانشگاه خبرداد.

شایان ذکر است در ادامه سایر اعضاء به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود جهت ارتقاء فعالیتهای انجمن­های علمی- دانشجوئی پرداختند و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ گردید.

 


نظر شما :