با حضور مدیر اموراداری، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تبریز؛ جلسه شورای عمومی کارکنان این دانشگاه برگزار شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷ کد : ۱۱۹۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۵۷

 

جلسه شورای عمومی کارکنان دانشگاه تبریز با حضور اعضای شورای مرکزی و کامران خان ماکو مدیر اموراداری، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تبریز در تالار گارنت دانشکده مهندسی برق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این جلسه، کامران خان ماکو مدیر اموراداری، پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از فعالیتها و دغدغه های مثبت اعضای شورای کارکنان در خصوص امور رفاهی گفت: با مساعدت و حسن نظر رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و هیئت امنای دانشگاه توانسته ایم با وجود برخی محدودیت های مالی و اداری، اقدامات مفید و ارزنده ای در چهارچوب مقررات قانونی انجام دهیم.

خان ماکو، ضمن استقبال از تشریک مساعی و همفکری دانشگاهیان برای بهبود وضعیت امور اداری و رفاهی دانشگاه، آمادگی خود را برای دریافت پیشنهادات سازنده اعلام نمود.

در این جلسه، حسین عبدی، رئیس شورای کارکنان دانشگاه تبریز ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای شورای مرکزی طی یکسال اخیر و برنامه ها و پیشنهادات مد نظر شورای مرکزی از تعامل سازنده و نگرش مثبت ریاست دانشگاه و مجموعه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در خصوص امور رفاهی کارکنان این دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه، برخی از اعضای شورای عمومی به ارایه دیدگاه ها و پیشنهادات در خصوص توسعه فعالیت های بانکی، مباحث مربوط به تبدیل وضعیت، ارتقای رتبه کارکنان، تخصیص اضافه کار، حق شیفت و حق فنی کارشناسان آزمایشگاه و ایجاد  مراکز رفاهی و خدماتی برای دانشگاهیان  در سطح  دانشگاه و موارد دیگر پرداختند.

 


( ۶ )

نظر شما :