تشکل های دانشجویی بستر مناسب برای رشد و شکوفایی دانشجویان

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۱۸۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷۹

 

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه تبریز تشکل های دانشجویی را به عنوان یکی از بسترهای رشد و شکوفایی و همچنین از علل پایداری و تاثیرگذاری حرکت های دانشجویی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جواد حقیقیان در تشریح عملکرد دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی این دانشگاه گفت: در سایه حمایت دانشگاه از فعالیت های سیاسی دانشجویان، در حال حاضر چهار تشکل اسلامی در سطح این دانشگاه فعالیت می کنند که با توجه به فضای مساعد جامعه، فعالیت آنان در عرصه های مختلف فراتر رفته و در سطح ملی نیز به جهت دهی و روشنگری افکار عمومی می پردازند.

وی در ادامه یادآور شد: فعالیت تشکل های اسلامی دانشجویان در دانشگاه ها شامل برگزاری انواع مراسم های  فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، از قبیل تریبون آزاد، اردوهای فرهنگی، انتشار نشریات، موضع گیری های سیاسی در قالب انتشار بیانیه و بسیاری از فعالیت های دیگر است.

بر پایه همین گزارش، پس از ابلاغ دستورالعمل های اجرایی فعالیت تشکل های اسلامی دانشگاهیان از سال 1380 توسط شورای انقلاب فرهنگی، دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه تبریز برای اولین بار تشکیل و جواد حقیقیان با حفظ سمت پست سازمانی و به استناد بند 2 ماده یک دستورالعمل اجرایی از سوی رییس دانشگاه به سمت مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه منصوب و شروع به فعالیت کرده است.


( ۳ )

نظر شما :