کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز با موضوع بررسی امور آموزشی دانشگاه در دوران کرونا تشکیل جلسه داد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۱۷۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۵

 

جلسه کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه و برخی از مدیران دانشگاه تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر اولویت سلامتی دانشگاهیان در دوران کرونا افزود: سلامتی دانشگاهیان بایستی در برنامه­ ریزی­ ها مد نظر قرار گیرد وبر اساس دستور العمل­ های ابلاغی وزارت بهداشت، وزارت عتف و ستاد ملی کرونا تمهیدات لازم فراهم گردد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ­ریزی و تدوین چهارچوب کلی در خصوص نحوه حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه، برگزاری کلاس­های عملی و امتحانات گفت: ضروریست همه واحدهای دانشگاه با اولویت سلامتی دانشگاهیان برنامه ­ریزی های لازم را در این زمینه ها انجام داده و آمادگی لازم برای انجام امور بر اساس شرایط مقتضی راداشته باشند.

در ادامه جلسه معاونین و مدیران دانشگاه نکات لازم در خصوص نحوه حضور دانشجویان دکتری ورودی سال 1396 و ماقبل که در مرحله انجام رساله میباشند بیان نمودند و فلوچارت نهایی نحوه حضور دانشجویان دکتری تصویب گردید و مقررشد جهت اجراء به دانشکده ­ها و دانشجویان اطلاع رسانی گردد.

نحوه برگزاری کلاس­های عملی دانشگاه، برنامه ریزی لازم درخصوص برگزاری امتحانات بصورت الکترونیکی یا حضوری، لزوم آماده­سازی و انجام تعمیرات لازم درخوابگاه­ها، غذاخوری­ها، اماکن ورزشی و دانشکده ها در ایام تعطیلی دانشگاه از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

شایان ذکر است از زمان شیوع کرونا کمیته سلامت دانشگاه جلسات مستمر با حضور اعضای هیئت رئیسه و مدیران تشکیل داده و تصمیمات لازم در خصوص نحوه انجام فعالیتهای آموزشی و اداری بر اساس دستورالعمل­ های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اتخاذ و ابلاغ نموده است.

 

 


( ۷ )

نظر شما :