پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری؛ مرحله اول کمک مومنانه در قالب توزیع بسته های معیشتی در دانشگاه تبریز صورت گرفت

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۱۷۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۹۷

 

 

 در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز قرارگاه مواسات در بسیج کارکنان تشکیل و مرحله اول این کمک ها با مشارکت همکاران خیر دانشگاهی در قالب طرح پویش مهربانی برای حمایت از اقشار محروم جمع آوری و توزیع شد.

دکتر یونس برزگر، در آیین توزیع مرحله اول کمک های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، افزود: مجموع کمک های اهدایی توسط همکاران دانشگاه به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال شدکه صرف تهیه بسته­ اهدائی شامل اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و اقلام بهداشتی به ارزشپنج میلیون ریال برای هر خانوار نیازمند تهیه گردید.

وی گفت: خوشبختانه بانک اطلاعاتی گروههای هدف از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت با معرفی همکاران دانشگاه تبریز ایجاد شد و سپس با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز شد که لازم می دانم از این همکاران عزیز نیز تشکر و قدردانی نمایم.

برزگراضافه نمود: در اجرای مرحله اول این طرح علاوه برارسال بسته ها، نیازمندیهای دیگری از خانواده ها هم احصاء شد که به حول و قوه الهی در اجرای مرحله دوم طرح که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با همیاری گسترده تر جامعه دانشگاهی است ملحوظ خواهد شد.

 مسئول بسیج کارکنان گفت: همکاران نیکوکار می توانند برای مشارکت در طرح همدلی مومنانه کمک های نقدی خود را به شماره حساب بسیج کارکنان واریز و همچنین کمک های غیرنقدی را به دفتر بسیج کارکنان تحویل دهند تا برای مراحل بعدی رزمایش مومنانه میان نیازمندان توزیع شود.

ایشان با بیان اینکه رزمایش کمک و همدلی مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که مومنین روزه دارهمزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیستند از عموم همکاران دانشگاه دعوت نمود در این پویش مهربانی مشارکت فعالی داشته باشند.

 

 

 

 


( ۱۶ )

نظر شما :