آغاز به کار سامانه الکترونیکی ثبت درخواست­های آموزشی دانشجویان

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۱۷۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۷

 

 

سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست­های دانشگاه تبریز برای ثبت درخواست­های آموزشی دانشجویان از طریق سامانه سما و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه، شروع به کار کرد.

با راه‌اندازی این سامانه، مرحله مراجعه حضوری دانشجویان به آموزش دانشکده‌ها حتی پس از سپری‌شدن شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا حذف شده است.

این سامانه الکترونیکی قادر است درخواست‌های آموزشی دانشجویان از جمله درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست تمدید سنوات، مجوز دفاع، معرفی به استاد و ... را از طریق سامانه مذکور دریافت و به صورت خودکار به مسئولان مربوطه در دانشکده ارسال نماید.

همچنین درخواست دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات طبق روال سابق، از طریق این سامانه انجام می­گیرد.

دانشجویان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی amozesh.tabrizu.ac.ir و ورود به سامانه سما از پنل «مدیریت درخواست» از امکانات مذکور استفاده نمایند.

همچنین دانشجویان می توانند نتیجه بررسی درخواست خود را به صورت الکترونیکی مشاهده و پیگیری نمایند.


( ۵ )

نظر شما :