راهنمای ثبت درخواست دانشجویی

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۱۶۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۹۰

 

 

به استحضار دانشجویان محترم می  رساند با توجه به عدم امکان مراجعه حضوری دانشجویان در ایام حاضر، سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست دانشگاه تبریز جهت ثبت درخواست های دانشجویان محترم راه اندازی و بهره برداری شده است. در این راستا، «فرم چندمنظوره درخواست های دانشجویی» جهت انجام امور زیر بصورت الکترونیکی، از طریق سیستم سما در دسترس دانشجویان قرار گرفته است.

 

 

دانشجویان محترم پس از ورودی به سامانه سما از طریق لینک amozesh.tabrizu.ac.ir می توانند فرم مذکور را در قالب یک درخواست مشاهده نموده و با تکمیل فیلدهای لازم، جهت ثبت درخواست اقدام نمایند. مراحل ثبت درخواست مذکور به شرح زیر است:

1- از طریق لینکamozesh.tabrizu.ac.ir  با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه سما شوید.

2- در منوی سمت راست، بر روی گزینه  «مدیریت درخواست» کلیک نموده و در صفحه بازشده، در سمت چپ صفحه، بر روی گزینه «درخواستهای جدید» کلیک نمایید. فرم «چند منظوره درخواست های دانشجویی» در لیست درخواست ها نمایش داده خواهد شد.

3- با کلیک بر روی گزینه «ثبت»، محدودیت ها و روند بررسی درخواست را ملاحظه نموده و سپس بر روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک نمایید.

4- متن درخواست را وارد نمایید. متن وارد شده در این قسمت، درخواست شما خطاب به مدیر آموزش دانشکده می باشد و این متن، در فرم نهایی درخواست نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای درخواست شده را تکمیل نمایید.

*پیشنهاد می شود فیلد «شرح درخواست دانشجو» به دقت و با جزئیات کافی تکمیل شود. فیلد مذکور، به عنوان متن درخواست دانشجو، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس، بر روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید.

5- در صورتی که برای ثبت درخواست الحاق سند لازم نیست، جهت نهایی کردن درخواست خود، بر روی گزینه «تکمیل درخواست» کلیک نمایید. در صورتی که درخواست شما نیازمند ارسال اسناد و پیوست های لازم است، قبل از کلیک بر روی گزینه «تکمیل درخواست»، بر روی «اسناد مورد نیاز» کلیک نموده و پیوست های لازم را الحاق نمایید.

*بهتر است اسناد در قالب فایل pdf بوده و در صورت امکان، چند سند را بصورت یک فایل pdf چندصفحه ای بارگزاری نمایید.

*ماکزیمم حجم هر سند، KB 300 می باشد. دقت شود که اسناد باید خوانا باشند. پس از بارگزاری اسناد، به «تکمیل درخواست» برگشته و بر روی گزینه مربوطه کلیک نمایید.

6- در صفحه «مدیریت درخواست» با کلیک بر روی «پیگیری» می توانید از روند بررسی درخواست آگاه شوید.

 

*فعلا امکان ثبت درخواست برای دانشجویان محترم واحدهای اقماری بصورت فوق، میسر نمی باشد.

 

 


( ۶۷ )

نظر شما :