عدم دریافت هزینه خوابگاه از دانشجویان برای ایام تعطیلات

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۱۵۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴۵

 

صندوق رفاه دانشجویان در راستای حمایت از دانشجویان و دانش ­ آموختگان  در دوران کرونا  تسهیلات متعددی برای آنها در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حسین امامعلی­ پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اعلام  اینکه اجاره بهای خوابگاه از دانشجویان  به نسبت حضور درخوابگاه دریافت خواهد شد، گفت: مطابق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان برای رعایت حال دانشجویان با توجه به شرایط اقتصادی اجتماعی ناشی از کرونا و تعطیلی خوابگاه ها در این ایام، اجاره بهای خوابگاه ها به نسبت دوران  حضور و اقامت در خوابگاه محاسبه و اخذ خواهد شد و دانشجویان برای ایام تعطیلات هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

معاون دانشجوئی دانشگاه تبریز با اشاره به تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان به دانش آموختگان گفت: صندوق رفاه، برای  رعایت حال فارغ التحصیلان دانشگاه ها، سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از اول اسفند 98 تا آخر اردیبهشت99 به مدت سه ماه تمدید دریافت خواهد شد.

دکتر امامعلی پور با اشاره  به  تقارن فرآیند  ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات دانشجویی با دوران کرونا خاطرنشان کرد: برای رعایت حال دانشجویان، مهلت ثبت نام  متقاضیان تا پانزدهم اردیبهشت ماه تمدید شده است و دانشجویان می توانند نسبت  به ثبت نام در سامانه  در موعد مقرر اقدام نمایند.

 


( ۱۰ )

نظر شما :