اطلاعیه شماره ۲ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۶ کد : ۱۱۵۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۴۱

اطلاعیه شماره 2

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص برگزاری کلاسهای مجازی

 

*آموزش ورود به سامانه LMS دانشگاه تبریز و همچنین نحوه ایجاد و حضور در کلاس مجازی در وب سایت گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز به آدرس http://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

*به تدریج سایر فایل‌های راهنما نیز در همین سایت قابل مشاهده خواهد بود.

 

*در حال حاضر همکاران و دانشجویان سه واحد اقماری (فنی مهندسی مرند، فنی مهندسی میانه و کشاورزی و منابع طبیعی اهر) قادر به ورود به سیستم نبوده و به محض بارگذاری اطلاعات این سه واحد اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

*برای رفع نگرانی دانشجویانی که امکان دسترسی مداوم به اینترنت ندارند، کلیه کلاس‌های برخط (online) برگزار شده به صورت اتوماتیک ضبط شده و فایل ضبط شده به همراه کلیه فایل‌های کلاس‌های خارج‌خط (offline) حداقل به مدت یک ماه از طریق سامانه آموزش‌های مجازی در دسترس دانشجویان خواهد بود.

 

*حداکثر حجم قابل آپلود برای اساتید در هر مرحله 400 مگابایت در کلیه فرمت‌ها به جز فایل اجرایی می‌باشد که مطابق بررسی شده تقریبا معادل سه ساعت کلاس آن‌لاین در Adobe Connect می‌گردد. با این وجود به ویژه در بارگذاری کلاس‌های خارج‌خط لطفا محدودیت حجم اینترنت را مدنظر داشته و فایل‌های را با رزولیشن پایین تهیه فرمایید. در این خصوص یکی از نرم‌افزارهایی که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد Camtasia می‌باشد.

 


( ۶ )

نظر شما :