پیام قدردانی دکتر متفکرآزاد از جامعه دانشگاهی

۰۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۶ کد : ۱۱۴۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۹۱۹

 

دکتر روح الله متفکر آزاد با ارسال پیامی از تمامی دانشگاهیان به ویژه اساتید، کارکنان و دانشحویان دانشگاه تبریز تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر متفکر آزاد، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب ۱۰۵ هزار و ۴۴۹ رای به عنوان نفر سوم به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

متن پیام دکتر روح الله متفکر آزاد بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

همکاران ارجمندم

 سلام علیکم؛

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک اساتید، کارکنان، دانشجویان و کلیه همکاران ارجمند که در این مدت به هر صورتی بنده را در مسیر مردم‌سالاری و خدمت به این مرز و بوم به عنوان نامزد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی یاری داده و انتخاب نمودند صمیمانه اعلام می‌نمایم.

از اینکه نمیتوانم به صورت حضوری قدردان زحمات تک تک عزیزان باشم، قلبا و عمیقا پوزش می طلبم و امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم خدمتگزاری امین باشم و لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری و درستکاری جبران نمایم و با بهره مندی از دانش و توان علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم و اندیشه و عقلانیت و برنامه ریزی را فراهم نماییم.

 ارادتمند شما 

  برادر کوچکتان
 روح الله متفکرآزاد

 


( ۲۳ )

نظر شما :