مدیر جدید امور فناوری دانشگاه تبریز معرفی شد

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۱۳۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۸۶

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر ابراهیم بابائی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به عنوان مدیر جدید امور فناوری این دانشگاه منصوب شد.                     

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب وی آمده است: با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی، و به استناد مفاد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها، به مـوجب ایـن حکم از تاریخ صدور حکم حاضر و با حفظ سمت آموزشی بـرای مدت دو سال به عنـوان مدیر امور فناوری دانشگـاه تبریز تعیین می شوید. امیـد است با اتکـال به خـداوند متعال و بهـره گیری از تجارب خویش در حسن انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

یادآور می شود: دکتر ابراهیم بابائی استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز، جزو دانشمندان یک درصد دنیا است که دارای سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی درخشانی در کارنامه خود دارد که از جمله سوابق اجرایی وی می توان به مدیر گروه مهندسی برق-قدرت، عضو حقوقی کارگروه بررسی توانایی علمی گروه آموزشی برق-قدرت، عضو شوراƽ اجرایی و تحصیلات تکمیلی گروه مهندسی برق-قدرت، عضو کارگروه تولیدات علمی کمیته علم سنجی دانشگاه تبریز و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این دکتر بهنام محمدی ایواتلو دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز این سمت را برعهده داشت.

بر پایه همین گزارش؛ مراسم معارفه مدیرجدید این مرکز، اخیرا با حضور معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاه و کارکنان این حوزه برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :