نقد و بررسی کتب منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه تبریز

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۱۳۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۷

 

نقد و بررسی کتب نگاشته شده توسط استاد حسین دوستی با موضوع انقلاب اسلامی و تجلیل از مقام شامخ علمی ایشان با حضور جمعی از اساتید و فعالان این حوزه به همت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ حسین دوستی محقق و نویسنده حوزه انقلاب در این آیین که چهار عنوان کتاب وی با موضوع انقلاب اسلامی در منطقه ارسباران و شهرهای اهر، هریس و شهرستان ورزقان در این نشست مورد نقد و بررسی  قرار گرفت، ضمن تشکر از دست اندرکارن برپایی این نشست گفت: بررسی و نقدهای اساتید دانشگاهی را در زمینه  آثار با جان و دل قبول داشته و سعی در برآورده شدن نکات و تکمیل در آثار بعدی خواهم داشت.

بر پایه همین گزارش؛ در نقد و بررسی کتب نگاشته شده توسط استاد حسین دوستی با موضوع انقلاب اسلامی و تجلیل از مقام شامخ علمی ایشان، اساتید شرکت کننده در این آیین همچنین در خصوص گونه شناسی مطالعات انقلاب اسلامی و جایگاه مطالعات محلی در آن، تاریخ نگاری انقلاب اسلامی درمنطقه آذربایجان و موضوع  بررسی روایت ادبی انقلاب اسلامی در آثار نویسندگان منطقه به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.

یادآور می شود؛ در اوایل دهه فجر همچنین نمایشگاه کتابی با محوریت انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی این دانشگاه گشایش یافته است. در این نمایشگاه کتاب که در قالب میز مطالعه آزاد شامل کتب انتشاریافته در موضوع انقلاب اسلامی و شهدای آن، طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز با موضوع انقلاب اسلامی ایران و همچنین روزنامه‌ها و نشریات سال‌های ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ تا 30 بهمن ماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا  20 بعد از ظهر جهت بازدید، بهره‌برداری و مطالعه علاقه‌مندان در طبقه همکف این مرکز دایر است.

 


( ۱ )

نظر شما :