افزایش چشمگیر تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه تبریز

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۱۳۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۴

 

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، از افزایش قابل توجه تعداد برندگان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حمید احمدی با اعبلام این خبر گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه تبریز که در نیم سال اول سال تحصیلی 99-1398 مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان شده اند، مجموعاً به 58 نفر رسیده است.

وی، با بیان اینکه تعداد دانشجویان مشمول این جوایز در نیم سال اول سال های تحصیلی 98-1397 و 97-1396 به ترتیب 48 و 19 نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد دانشجویان برگزیده در نیم سال اول سال تحصیلی جاری، نسبت به مدت مشابه دو سال تحصیلی گذشته روندی صعودی داشته و به ترتیب 10 و 39 نفر افزایش داشته است.

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود درخصوص جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت مادی و معنوی از دانشجویان نخبه و هدایت این استعدادهای برتر به سمت اولویت های راهبردی کشور، تسهیلات و جوایز متنوعی را طراحی و ارائه می کند که از آن جمله می توان به اعتبار آموزش یاری، اعتبار همکاری علمی - اجرایی، اعتبار فن یاری، اعتبار شرکت در مجامع علمی خارج از کشور، اعتبار اعزام برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور، راتبه دانشجویی، تسهیلات نظام وظیفه، بیمه تکمیلی درمان، هدیه ازدواج، ودیعه اجاره مسکن و غیره اشاره نمود.

وی در خاتمه از مساعدت و همراهی واحدهای مختلف آموزشی و پژوهشی دانشگاه و همچنین تلاش های دلسوزانه اساتید مشاور استعدادهای درخشان در دانشکده ها، که با افزایش انگیزه و اعتماد به نفس دانشجویان جهت شرکت در فراخوان بهره مندی از این جوایز و همچنین اطلاع رسانی و ارائه مشاوره در مقاطع مختلف، زمینه این افزایش قابل توجه در تعداد نفرات برگزیده دانشگاه تبریز را فراهم آوردند، قدردانی کرد.


( ۴ )

نظر شما :