راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس برای برگزاری کنفرانس های علمی و جلسات دفاع از رساله های دکتری و ارشد در دانشگاه تبریز

۰۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۱۱۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۲۶

 

سیستم  ویدئو کنفرانس در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به کمک متخصصان این دانشکده برای برگزاری کنفرانس های علمی و جلسات دفاع از رساله های دکتری و ارشد راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علیرضا فضل زاده رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: این تکنولوژی برای برگزاری کنفرانس های علمی و جلسات دفاع از رساله های دکتری و ارشد خارج از استان و خارج از کشور راه اندازی شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این سیستم  به کمک مهندس فرجی رئیس امور اداری این دانشکده راه اندازی شده است، تصریح کرد: صرفه جویی چشم گیر درکاهش هزینه های مالی و زمان برای دانشگاه و بهبود کارایی جلسات دفاع، حذف خطرات و مشکلات ناشی از مسافرت ها برای شرکت در جلسات دفاع و شرکت در کنفرانس های علمی در دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی، افزایش حضور پژوهشگران علاقه‌مند از دانشگاه های مختلف جهان در کنفرانس ها و جلسات دفاع و ایجاد تعامل سازنده با دانشگاههای معتبر در تبادل اطلاعات و برگزاری کنفرانس های علمی بین دانشگاهی از جمله مزیت های این سیستم است.

دکتر فضل زاده اضافه کرد: برای انتقال دانش فنی و پیاده سازی عملی و موفق این طرح آماده همکاری با با سایر دانشکده ها و مراکز علمی دانشگاه ها هستیم.

به گفته وی این سیستم همچنین در سایت کامپیوتری دانشکده جهت برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر و آموزش نرم افزارهای کاربردی توسط اساتید برجسته کشوری به صورت مجازی برای کارکنان و دانشجویان ایجاد شده است. 

مهندس فرجی مسئول اجرای این طرح  نیز با اشاره به قابلیت های فنی این سیستم گفت: با توسعه راه اندازی این تکنولوژی در دانشگاه ها، شاهد صرفه جویی چشمگیری در کاهش هزینه های مالی، زمان، انرژی و دیگر مشکلات ناشی از سفرهای اساتید و .... را خواهیم بود.

 

 


( ۱ )

نظر شما :