مدیر جدید امور اجتماعی دانشگاه تبریز منصوب شد

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰ کد : ۱۱۰۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۱۰

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر اصغر ایزدی جیران عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز به سمت مدیر جدید امور اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب دکتر ایزدی جیران آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده آن همکار محترم و به استناد مفاد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها، به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی از تاریخ صدور حکم حاضر به مدت دو سال به عنوان مدیر اموراجتماعی دانشگـاه تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و همکاری و همدلی با همکاران دانشکده در حسن انجام این مسئولیت موفق و مؤید باشید.

دکتر اصغر ایزدی جیران استادیار مردم شناسی پزشکی و روانپزشکی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز است. وی قبلاً استادیار مردم‌شناسی در گروه مردم‌شناسی دانشگاه تهران بود و از سال ۱۳۹۵ به دانشگاه تبریز منتقل شده و به‌عنوان یک مردم‌شناس با روش کار میدانی و نوع نوشتار مردم‌نگارانه در حوزه‌هایی چون خشونت، رنج اجتماعی، حاشیه‌نشینان، فقرا، اعتیاد، بیماری‌های جسمانی، پریشانی‌ها روانی و آسیب‌دیدگان اجتماعی کار کرده‌اند. اجرای 5 طرح پژوهشی، چاپ 16 مقاله‌ علمی-پژوهشی، ترجمه 4 کتاب، برگزاری پنج دوره کارگاه‌های «تربیت مردم‌نگار» در کشور، مدیر گروه «مطالعات میدانی و مردم‌نگاری» در انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، مدیر گروه مردم‌شناسی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدیر دفتر انجمن انسان‌شناسی ایران در دانشگاه  تبریز، مشاور سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مسایل و آسیب‌های اجتماعی از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

لازم به ذکر است؛ پیش از این دکتر علی پورزیاد عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز این سمت را برعهده داشت.

یادآور می شود: مراسم معارفه و تکریم مدیران سابق و جدید این حوزه امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

 


( ۳ )

نظر شما :