گرامیداشت روز گزینش و تجلیل از گزینشگران دانشگاه تبریز

۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۱۰۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۴۱

 

در آیینی به مناسبت 15 دی‌ماه، سالروز گرامیداشت صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر بازنگری امر گزینش، از گزینشگران دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میر رضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین ضمن تسلیت شهادت  سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یاران وی گفت: شهادت این سردار فدار و دلاور  موجب تزریق انسجام، وحدت و همدلی با ترویج روحیه  ایثار و فداکاری در بین آحاد مختلف مردم شده است.

وی افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت نشان از مهر، محبت و اردات مردم به یک فرمانده  نظامی مقتدر و استراتژیک در منطقه  است که  آثار پربرکت آن سالهای متمادی در منطقه باقی خواهد ماند.  

دکتر مجیدی در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و  فعالان در هسته گزینش دانشگاه گفت: خدمت در دانشگاه تبریز به عنوان  یکی ازمراکز مهم، افتخار بزرگی برای  دانشگاهیان دانشگاه تبریز است و از این رو گزینشگران به عنوان انتخاب کنندگان این مجموعه وظیفه خطیری برعهده دارند.

اباصلت حاجی زاده، مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با اریه گزارشی گفت: در طول یک سال گذشته در این هسته با تلاش کارکنان این بخش؛ بررسی حدود 600 پرونده، انجام  امور مرتبط به منطقه 3 دانشگاه های کشور و برگزاری دور های آموزشی عمومی و اختصاصی به سرانجام رسیده است.

وی یادآور شد: در امر گزینش گزینشگران ضمن توجه جدی به فرامین  امام خمینی (ره) در امر گزینش، مصوبات قانونی این حوزه، رعایت موازین اسلامی، انسانی و شرایط حال  فعلی افراد نیز ضروری است.

همین گزارش حاکی است: در انتهای این مراسم با اهداء لوح تقدیر از گزینشگران دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

 

 


( ۴ )

نظر شما :