تشریح برنامه ها و اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۶ کد : ۱۱۰۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰۹

 

مسئول کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز، برنامه ها و اقدامات این کانون را برای بازنشستگان دانشگاه تبریز در سال جاری و آینده تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدحسین بنی نوع در این ارتباط گفت: بر اساس پیشنهاد کانون  بازنشستگان هیات رییسه دانشگاه تبریز موافقت کردند که نسبت به بازنشستگان 50 درصد تخفیف هزینه در استخر دانشگاه و مرکز بهداشت دانشجویان برای خود و همسر بازنشسته اعمال شود.     

وی در ادامه وزیت رایگان توسط دکتر مجنونلو پزشک معتمد دانشگاه هر هفته در روزهای یکشنبه  از ساعت 10 الی 12 درمحل کانون را از دیگر اقدامات این کانون بیان کرد و افزود: در مورد همسان سازی  بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین و انتقال آن از آتیه سازان به بیمه تعاون، با موافقت هیات رییسه برای 590  نفر بازنشسته و افراد تحت تکفل اقدام شد.

مسئول کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی را از دیگر برنامه های این کانون بیان کرد و افزود: تاکنون حدود 140 تفر از همکاران بازنشسته به همراه خانواده به مسافرت های سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس، قشم، کیش و شیراز  و در 3 نوبت حدود 120 نفر به مسافرت های استانی (سد ارس، کلیبر وسرعین ) اعزام شده اند.

به گفته وی با توجه به پیشنهاد هیات مدیره کانون وموافقت نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه مقرر شده از این به بعد در صورت درگذشت اعضای درجه یک خانواده بازنشستگان بازماندگان آن شخص می توانند برای اجرای مراسم ختم به طور رایگان از مسجد دانشگاه بهره مند شوند.


( ۳ )

نظر شما :