مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دانشگاه تبریز

۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴ کد : ۱۱۰۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۵

 

اجتماع دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز گذشته با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام پناهیان مدرس حوزه و دانشگاه در این آیین با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی سال 1388 گفت: حماسه 9 دی سال 1388 نماد اراده مردم، عزت، اقتدار، بصیرت، میثاق امت با ولایت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه ها بود که در تحقق آن مردم خطه آذربایجان نقش تعیین کننده ای داشته است.   

وی تصریح کرد: مردم آذربایجان و در این میان دانشگاهیان این خطه همیشه و در همه حال در پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی دین، انقلاب و اسلام و به خصوص در تحقق آرمان های انقلاب، امام و رهبری به نوعی پیشگام بودند.

حجت الاسلام  پناهیان در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه دشمنان این نظام با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف و ناامید کردن مردم از این انقلاب هستند، افزود: برای اقتدار این نظام  باید ضمن توجه به منویات رهبری و پایبندی به ارزش های انقلاب، در آینده هم باید مراقب فتنه‌ها ی جدید دشمنان باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن  برشمردن وجوه مختلف تقابل تفکرات حق و باطل گفت: بهترین و مهمترین  وجهه مقابله با جبهه باطل اهتمام به تقویت جبهه حق و  هیچ انگاری جبهه باطل است. 

 حجت الاسلام محمد انوری مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم  به شرکت کنندگان، از حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی قدردانی کرد.

 


( ۴ )

نظر شما :