با برپایی انتخابات؛ نماینده کلان منطقه ۲ در شورای مرکزی نظارت مشخص شد

۰۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۰۹۸۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۶۳

 

با برپایی انتخابات بنیامین  بارانی دانشجوی رشته ریاضی و دبیر شورای صنفی رفاهی دانشگاه تبریز با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده کلان منطقه 2 در شورای مرکزی نظارت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این انتخابات و تعیین نماینده کلان منطقه 2 در شورای مرکزی نظارت به همراه برپایی چهارمین نشست دبیران شورای صنفی دانشگاه های کلان منطقه 2  به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

 دکتر حسین امامعلی پور معاون دانشجوئی دانشگاه تبریز و عضو شورای مرکزی نظارت بر وضعیت صنفی- رفاهی دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این آیین با بیان اینکه شورای صنفی رفاهی دانشگاه ها به عنوان  کانال ارتباطی مابین دانشجویان و مسئولان مطرح است، گفت: همه  مدیران و مسئولان در دانشگاه ها  به پیشنهاد، ایده ها و ارایه راهکارهای  دانشجویان در جهت حل و بهبود مسایل صنفی و رفاهی دید مثبت دارند و در همین راستا نیز با همدلی و تشریک مساعی سعی در حل برخی مشکلات موجود هستند.

دبیر  شورای معاونین دانشجویی دانشگاه های  منطقه 3 کشور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه رفاهی و صنفی دانشجویان اضافه کرد: در این ارتباط دانشگاه ها عزم جدی دارند تا با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و امکانات رفاهی و خدماتی اعم از خوابگاه، تغذیه مناسب، وام دانشجوئی و امکانات ورزشی از دغدغه های دانشجویان در حین تحصیل بکاهند. 

برپایه همین گزارش؛ دانشگاه های کلان منطقه 2 کشور شامل  25 دانشگاه از دانشگاه های مناطق دو، سه و پنج کشور، شامل استان های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، اردبیل، گلستان، مازندران، گیلان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان است.


نظر شما :