آیین تکریم و نکوداشت دکتر جواد پوراصغر در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷ کد : ۱۰۹۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۲۷


آیین تکریم و نکوداشت  و نمایشگاه آثار دکتر جواد پور اصغر، استاد فقید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز امروز با حضور جمعی از اعضای هیات علمی، صاحب نظران، دانشجویان، زنبورداران، دوستان و خانواده وی در تالار شهید سلمانی دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میر رضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین ضمن تجلیل از دست اندرکاران برگزاری چنین مراسم های نکوداشت در ادامه خواستار برگزاری چنین  مراسم های برای دیگر اساتید و فرهیختگان در زمان حیات آنان شد.

وی در ادامه با اشاره به  خصوصیات و ویژگی های بارز اخلاقی و علمی دکتر جواد پور اصغر، استاد فقید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: دکتر پور اصغر فردی منظم، مسئولیت پذیر و قانون مدار است که دارای توانائی های متعددعلمی و اختراعات است و از این رو باید سجایای وی الگوی برای دیگر اساتید، دانشجویان و نسل جوان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این استاد فقید دانشکده کشاورزی باتوجه به اینکه تمام مراحل تحصیلات تکمیلی را درخارج از کشور فراگرفته و از توانایی علمی بالا ی نیز برخوردار هستند، اما خدمت به میهن، آباء و اجدادی را به ماندن در کشور دیگر ترجیح دادند و در طول  حیات  خود خدمات بی شماری را به جامعه علمی و زنبورداران انجام دادند و جزء سرآمدان  این رشته در کشور به شمار می روند.

بر پایه همین گزارش؛ برگزاری نمایشگاه جانبی آثار فعالیت های علمی دکترپوراصغر، سخنرانی چند تن از اساتید، پژوهشگران و مسئولان مرتبط در زمینه  صنعت زنبورداری و بیان نقش دکتر پوراصغر درگسترش علمی این صنعت در ایران از دیگر برنامه های این  مراسم نکوداشت بود که به پاس تقدیر از زحمات چندین ساله  دکتر پوراصغر از سوی گروه علوم دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار شد.

 

 


( ۱۱ )

نظر شما :