پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰ کد : ۱۰۹۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۸۶

 

دانشگاه تبریز، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه در نظر دارد معادل با ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و ارزیابی مدارک پذیرش نماید.

دکتر حمید احمدی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تمامی رشته ها و گرایش های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دارای سهمیه پذیرش از طریق کنکور کارشناسی ارشد هستند، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته، با لحاظ نمودن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، حائزین شرایط تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه پذیرش از طریق وب سایت گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند.

همین گزارش حاکی است: دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن حدود ۸۰۰ عضو هیات علمی و نزدیک به ۲۴ هزار دانشجو که بیش از ۵۰۰ نفر آنها عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان هستند، یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.


( ۱۸ )

نظر شما :