تشریح برنامه های مرکز آموزش کارکنان دانشگاه تبریز تا پایان سال

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۰۹۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۲

 

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز، برنامه های مرکز آموزش کارکنان این دانشگاه را تا پایان سال جاری تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهرداد خان‌ماکو در این ارتباط گفت: مرکز آموزش کارکنان از سال 1384 شروع به فعالیت نموده و کلیه کارگاه ها و دوره های آموزشی را پس از تصویب کارگروه راهبری آموزش دانشگاه و با استفاده از مدرسین داخلی دانشگاه و یا استفاده از ظرفیت های تخصصی سایر دستگاه های اجرایی برگزار می نماید.

وی در ادامه هدف از برگزاری دوره های آموزشی را افزایش آگاهی، ارتقای سطح کارایی، اثربخشی و توانمند سازی کارکنان دانشگاه درایفای هرچه بهتر امورمحوله اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 ساعت دوره آموزش عمومی، تخصصی و بهبود مدیریت برای اعضای غیرهیأت علمی در راستای عمل به تکلیف ماده 51 آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی و تبصره ذیل آن برگزار شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دوره های پیش بینی شده برای اعضای غیرهیأت علمی تا پایان سال نیز گفت: برای همکاران رسمی و پیمانی این دانشگاه دوره های چون مفاهیم و کلیات دولت الکترونیک، امنیت کاربری فناوری اطلاعات (اکفا)، پیشگیری و کنترل عوامل خطرساز بیماریهای قلبی و عروقی و کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

 مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز اضافه کرد: برای کارکنان قرارداد انجام کارمعین نیز دوره های آشنایی با قوانین جاری گزینش کشور، منشور حقوق شهروندی، حقوق شهروندی در نظام اداری پیش بینی شده است.          

به گفته وی برای متصدیان مشاغل مدیریتی و سرپرستی نیز تا پایان سال دوره های مدیریت مشارکتی، مدیریت استرس، اخلاق حرفه ای در سازمان و آشنایی با قوانین اداری و مالی روز کشور در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: محتوای دوره های مذکور در سامانه الکترونیکی اعضای غیرهیأت علمی بارگذاری گردیده و محتوای دوره هایی که با همکاری سایر واحدهای دانشگاه تهیه می شود به زودی در سامانه مورد اشاره بارگذاری خواهد شد و در تاریخ های اعلامی نسبت به اخذ آزمون اقدام خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :