انتخاب غرفه دانشگاه تبریز به عنوان یکی از غرفه‌های برتر بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۵ کد : ۱۰۹۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۰

 

غرفه دانشگاه تبریز در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، به عنوان یکی از غرفه‌های برتر این نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این نمایشگاه این دانشگاه با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری و غرفه آرایی با کسب امتیاز عالی به عنوان یکی از غرفه برتر این دوره انتخاب شده است. 

غرفه دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، تهران، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی، اصفهان، صنعتی شریف، فنی و حرفه‌ای، صنعتی امیرکبیر، فردوسی مشهد، تبریز و سیستان و بلوچستان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک‌های علم و فناوری گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، استان مرکزی، سیستان و بلوچستان، جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، سازمان پژوهش‌های علمی وصنعتی ایران، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی ایران، پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و مرکز نشر دانشگاهی، از جمله دیگر غرفه‌های برتر، این دوره از نمایشگاه بودند.

بر پایه همین گزارش؛ سطح فناوری ارائه شده، حضور صاحبان فناوری، غرفه سازی، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها در غرفه، حضور مسئول غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری (B2B, B2C) از جمله شاخص‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار اعلام شده است.

 

 


( ۳ )

نظر شما :