مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۰۸۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۹۹

 

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور اساتید، دانشجویان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر بهروز ساری صراف رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم به حضار و شرکت کنندگان در این مراسم با ارایه گزارشی و در ادامه به ارائه مطالبی در ارتباط با وظایف دانشگاه در پنج نسل تکاملی آن پرداخت.

در ادامه این مراسم دکتر محسن آقایاری گزارشی از "طرح تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روشهای منتخب استان آذربایجانشرقی " ارائه کرد و سپس مهندس رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ارتباط با" چشم اندازهای عمرانی استان و ظرفیت های اشتغال سازی "مطالبی را ارائه نمود.

 بعد از آن پنلی با حضور اساتید این دانشکده و دیگر مدیران شرکت کننده( دکترفریدون  بابایی اقدم، دکتراصغری زمانی، دکتر جعفری، مهندس روشنی و مهندس امجدی شهردار منطقه 4 تبریز) تشکیل و ادامه جلسه نیز با پرسش و پاسخ برگزار که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

همین گزارش حاکی است؛ رشته جغرافیا ازرشته های بسیار قدیمی دانشگاه تبریز است و دارای قدمتی همزمان با تاسیس این دانشگاه دارد، با این وجود با عنایت به اینکه نام جغرافیا به تنهایی رسالت این رشته را نشان نمی داد در بهمن ماه 1392 هیئت رئیسه دانشگاه با تغییر نام دانشکده به جغرافیا و برنامه ریزی موافقت نمود و در همین راستا در شهریور 1396 نیز نام دانشکده به برنامه ریزی و علوم محیطی تغییر پیدا کرد و در حال حاضر این دانشکده با پنج گروه آموزشی، دو مرکز پژوهشی با داشتن 30 نفر عضو هیات علمی و 800 نفر دانشجو یکی از دانشکده های مهم دانشگاه تبریز است.

 


( ۵ )

نظر شما :