امضای قراردادهای اکتشافی شرکت ملی نفت ایران با دانشگاه‎های تبریز و صنعتی سهند

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۰۸۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۴۶

 

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران دو  قرارداد مطالعاتی در حوزه زمین‌شناسی غرب و شمال غرب کشور با دانشگاه‌های تبریز و صنعتی سهند امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، قراردادهای مطالعاتی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در حوزه زمین‌شناسی مشتمل بر قرارداد  «بررسی آنومالی ژئومیکروبی نفت و گاز در دشت سراب» و قرارداد «مطالعه زمین‌شناسی ساختمانی و زمین ساخت سنوزوئیک در شمال غرب حوضه‌ی ایران مرکزی»  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  امام جمعه شهر تبریز به امضای طرفین رسید.

 قرارداد اول بین مهندس سیدصالح هندی مدیر اکتشاف شرکت ملی ایران و دکتر میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز به امضا رسید و قرارداد دوم نیز بین مهندس سیدصالح هندی و دکتر احمدرضا مصطفی قرهباغی، رئیس دانشگاه صنعتی سهند امضا شد.

پروژه «بررسی آنومالی ژئومیکروبی نفت و گاز  (ژئوشیمی سطحی) در دشت سراب» نیز در شمال غرب حوضه ایران مرکزی اجرا می‌شود که در تقسیمات کشوری مناطقی از شرق استان آذربایجان‌شرقی را در بر می‌گیرد. این پروژه در مدت 12 ماه با مدیریت دانشگاه تبریز و با مشارکت دانشگاه صنعتی سهند انجام خواهد شد.

بر پایه همین گزارش؛ دکتر علی کدخدائی دانشیار زمین شناسی نفت دانشگاه تبریز مجری این پروژه خواهد بود.

پروژه «مطالعه زمین‌شناسی ساختمانی و زمین‌ساخت سنوزوئیک در شمال غرب حوضه ایران مرکزی» با تاکید بر زیرحوضه‌های نئوژن تعریف شده و منطقه‌ مورد مطالعه در این پروژه، قسمت‌های غرب و شمال غرب حوضه ایران مرکزی است که تمامی مساحت استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و هم‌چنین مناطقی از استان‌های زنجان و اردبیل را شامل می‌شود. دکتر رضا فلاحت از دانشگاه صنعتی سهند نیز مجری این پروژه خواهد بود.


( ۵ )

نظر شما :