سمینار آشنایی با فرصت های همکاری های علمی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور آلمان برگزار شد

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۰۷۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۰۶

 

سمینار آشنایی با فرصت های همکاری های علمی دانشگاهی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور آلمان با شرکت جمعی از اعضای هیات علمی، محققین پسادکتری و دانشجویان دکتری دانشگاه های شهر تبریز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  تبریز دکتر سعید شجاعی مدیر همکاری های بین الملل دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: درحال حاضر بیش از 13 طرح تحقیقاتی مشترک  مابین  محققان آلمان و دانشگاه تبریز در حال  اجرا است و همچنین سه نفر از اساتید این دانشگاه برنده بورسهای موسسه تبادلات آکادمیک آلمان در تهران DAAD شده اند و این امر نشانه توانمندی دانشگاه تبریز برگسترش همکاری علمی با دانشگاه های آلمان  است.

دکتر احمد کشاورزی سرپرست موسسه تبادلات آکادمیک آلمان در تهران DAAD  نیز در این سمینار ضمن  ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه تبریز به بیان  نحوه همکاری، اختصاص بورس و برنامه های حمایتی دانشگاه های آلمان اشاره کرد و گفت:  دانشگاه های آلمان  آماده همکاری علمی در همه گروه ها و رشته ها در سه سطح  اعضای هیئت علمی، محققین فرادکتری و دانشجویان مقطع دکتری است.

وی در ادامه اجرای برنامه های علمی مشترک، تبادل اساتید و دانشجویان، اعطای بورس های حمایتی و ... را از برنامه های مد نظر برای گسترش ارتباطات با دانشگاه تبریز عنوان کرد.


( ۴ )

نظر شما :