اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۰۶۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲۲

 

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و  دانشگاه  تبریز در راستای اجرای طرح ملی «توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال»  تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تفاهم نامه همکاری مشترک بیشتر به منظور اجرای طرح ملی «توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال»، موضوع مصوبه مورخ 3/9/1393 شورای عالی اشتغال و بند (ت) ماده 4 برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نیز تکالیف مقرر برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ماده 9 تصویب نامه کارگروه منتخب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به امضاء رسیده است.

این تفاهم نامه در 8ماده و 2 تبصره به امضای دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و دکتر یعقوب نماینده

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی رسید که اعتبار آن به مدت سه سال شمسی بوده و تمدیدآن با توافق طرفین امکان پذیر است.

یادآور می شود: این تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی صورت گرفته است.

بر پایه همین گزارش؛ در حاشیه امضای این تفاهم نامه همکاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه تبریز در سخنانی بر استفاده از ظرفیت های دو دستگاه با توجه به مفاد این تفاهم نامه تاکید کردند.


( ۱ )

نظر شما :