سومین نمایشگاه کار در دانشگاه تبریز گشایش یافت

۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۷ کد : ۱۰۶۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۵

 

سومین نمایشگاه کار به منظور آشنایی دانشجویان با مهارت های مورد نیاز کار و ارتباط مستقیم با کارآفرینان ظهر امروز در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در آیین گشایش این نمایشگاه، توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت با توجه به نیاز جامعه را ضروری بیان کرد و گفت: صنعت گران و مدیران صنایع با طرح مشکلات و چالش های پیش روی خود می توانند از ظرفیت های دانشگاه ها در زمینه های مختلف بهره مند شوند.

وی در ادامه، برگزاری چنین نمایشگاه هایی در سطح دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی را  برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و رفع برخی چالش های موجود در صنایع  موثر عنوان کرد و افزود: دانشگاه  تبریز یکی از دانشگاه های نسل  سوم  کشور است و از این رو برای حضور هرچه  بیشتر در عرصه های مختلف فنی، صنعتی و اجتماعی جامعه  آمادگی کامل دارد.

دکتر توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در این ارتباط ارتقای گسترش صنعت و دانشگاه و معرفی زمینه های شغلی برای دانشجویان را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور 42 شرکت در زمینه های مختلف فنی ومهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و  دامپزشکی از سطح  استان، چندین  شرکت دانش بنیان  و شرکت فناورانه از دانشگاه تبریز به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

بر پایه همین گزارش؛ این نمایشگاه  تا 6 آذرماه سالجاری از ساعت 9:30 صبح لغایت 16 عصر از سوی انجمن های علمی - دانشجویی و به همت مدیریت امور اجتماعی با همکاری مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

 


( ۱ )

نظر شما :